Mellandagsrean

Som alla vet, har mellandagsrean bara precis börjat, och vissa butikskedjor suger lite till på den. Fullproppat med både människor och shönhetsprodukter, kläder och annat ger man sig ut i affärer och är påväg att slåss för just det plagget man vill ha.
Just nu skulle jag slåss för ett par stövlar med ridstövel skaft, ett par ankelboots och snygga underkläder, kanske en parfym eller två! Läs nedan om mina fynd som jag gjorde härom dan, i Stockhols innerstad..

YSl gloss
Ysl glosset, det röda ( andra från vänster) fyndade jag härom dan på C/O stockholm, där jag även köpte Carmex läppsalva, ej på rea. Jag höll även i ett par underbara Anna Sui trosor, men ja, det kände helt enkelt inte rätt! Sedan vandrade jag vidare mot Brunogallerian, där jag även fyndade smycke
ett flertal smycken! Efter några timmars strosande gick jag och syrran till skoaffären Belle, där jag testade ett par underbara svarta, platåskor med remmar över foten i svart mocka med rosa foder, för bara 400 kr! Tyvärr, kändes de inte riktikt 100% perfekta, så jag lämnade Belle utan en skopåse i handen. Däremot tröstaes jag av mina andra fynd, och ett nytt brittiskt magasin från Press stop.Götgatsbacken är verkligen stockholms bästa shoppingstråk.
Om ni har tur, så uppdaterar jag kanske om mina underbara julklappar senare...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback